Missugused on sinu kokkupuuted Rahvusraamatukoguga? Kas oled lugeja, külastaja, oled siin töötanud või töötad praegu, oled mingil muul moel raamatukoguga kokku puutunud – vahet pole! Kõigi lood ja meenutused on oodatud. Mida tähendab Rahvusraamatukogu sinu jaoks? Mis sinuga Rahvusraamatukogus juhtus? Kellega siin kohtusid? Kas leidsid siit raamatu, mis muutis elu? Või saad koguni öelda, et elu muutus, kui hakkasid käima raamatukogus?
Pane oma lugu kirja ja saada see meile! (info@nlib.ee) Ka fotosid saab lisada. Aasta lõpus valib raamatukogu oma lemmikloo, lisaks selgub lugejate lemmik. Neile auhinnad ja üllatusi on samuti oodata.
Ära hoia endale, jaga oma lugu meiega! Jagatud rõõm on kahekordne, jagatud lugu teeb veel rohkematele rõõmu.

13. nov 2013

Rahvusraamatukogu ja romantika

Sel suvel, 13. juulil toimus raamatukogus üks erakordne sündmus, mis soendas südant ning paitas silma. Siin on Anna-Liisa lugu.
Kuidas sai alguse idee teha pulma fotosessioon raamatukogus? 2011. aastal 19. juuli suvepäeval, kohtusime Eesti Rahvusraamatukogu ees esimest korda silmast-silma nüüdseks juba minu abikaasaga. Kuna ma tol ajal Tallinna linna nii hästi ei tundnud, siis läheduses asuvas Rahvusraamatukogus olin ma juba paar korda käinud ning see tundus parimaks variandiks, kus kohtuda.
Mäletan, et ei osanud arvestada täpset aega, mis kulus vahemaa läbimiseks jalgsi Viru keskusest raamatukoguni, ning äkiline tugev hoovihm ei aidanud just asjale kaasa. Olin juba hiljaks jäämas, läbimärg ning tundmatu noormees telefonis küsimas, et kui kaugel ma olen ning kui palju aega mul veel kulub. Ma teadsin, et tal oli kiire. Tagatipuks ei olnud mul aimugi, millise autoga oli ta mind ootamas. Kuid kui raamatukogu ette jõudsin ja valida oli mitme sõiduauto vahel, märkasin, et ühes autos istuval noormehel on nii ilus lai naeratus ja silmades ootusärevus. See oli Tema! Sealt algaski meie ühine sõit eluteel.
Soovin kõigile ideede rohkust, julgust, rõõmu!

Anna-Liisa

Kommentaare ei ole: